SIA “Harpoon”, reģistrācijas Nr. 40203254264, adrese: Kronvalda iela 3-16, Jelgava, LV-3002, Latvija, turpmāk - interneta veikals - nodrošina tīmekļa vietnē pieejamo saturu un pārdod preces saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

Vispārīgi noteikumi

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs, no vienas puses, saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces saskaņā ar Pircēja pasūtījumu.

Pirkumu veikšana

Interneta veikalā nopērkamo preču cenas un specifikācijas ir norādītas pie precēm.

Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamās preces iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotāko piegādes veidu. Pēc tam ekrānā tiek parādīta pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi. Veiciet pirkuma maksājumu, lai pabeigtu pasūtījumu.

Maksājuma nosacījumi

Vietnē maksājumu valūta ir eiro.

Līgums stājas spēkā pēc sekmīgas maksājuma izpildes. Ja kāda iemesla dēļ pasūtījumu nav iespējams izpildīt, Pircējs tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas uz šādām valstīm: Latvija. Iegādātās preces tiek piegādātas, izmantojot "Omniva piegādes servisu". Piegādes izmaksas ir norādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 3-5 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības preces nosūtīt līdz 15 kalendārajām dienām, par to informējot klientu.

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no Preces 30 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas. Atteikuma tiesības nav spēkā, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 30 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošības saglabāšanu atteikuma tiesību izmantošanas laikā. Ja prece ir nepareizi lietota vai bojāta, neievērojot preces lietošanas laikā vai neievērojot instrukcijas, ja preces oriģinālais iepakojums ir nozaudēts, vai ja tā iepakojums ir būtiski bojāts, interneta veikalam ir tiesības samazināt naudas atmaksu saskaņā ar preču vērtība.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāinformē Pārdevējs, nosūtot e-pastu uz [email protected] 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas. Preces atgriešana ir bez maksas.

Pircēja pienākums ir nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc e-pasta par preces atgriešanu interneta veikalam nosūtīšanas atgriezt Preces Pārdevējam. Saņemot atgriezto preci, interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kad viņš ir saņēmis no Pircēja apstiprinājumu par Preces vai preces atgriešanu.

Interneta veikals neuzņemas atbildību par saistību izpildes kavēšanos vai neizpildīšanu, vai par jebkāda cita veida nepildīšanu tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kurus no Internetveikala saprātīgi nevar kontrolēt.

Interneta veikals patur tiesības atteikties pārdot preci un pieprasīt Pircēja preces atgriešanu, ja interneta veikalā norādītā cena kļūdas dēļ ir ievērojami zemāka par tās tirgus cenu.

Patērētāju tiesības uz neatbilstošām precēm

Interneta veikals atbild par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai defektiem, kas radušies 6 mēnešu laikā no preces piegādes klientam dienas, vai par kuriem Pircējam ir jāinformē Pārdevējs. par preces neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās atklāšanas, t.i., iesniegt sūdzību. Pircējs var iesniegt sūdzību, sūtot e-pastu uz [email protected] .

Interneta veikals neatbild par defektiem, kas radušies pēc preces piegādes Pircējam. Ja iegādātajai precei ir defekti, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības bez maksas pieprasīt preces defektu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm.

Ja preci nav iespējams salabot vai nomainīt, Pārdevējs atgriež Pircējam visus līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs 15 dienu laikā sniedz rakstisku atbildi uz patērētāja sūdzību.

Pircēja personas datu apstrāde

Interneta veikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis, pasūtot preces, piemēram, vārdu, uzvārdu, e-pastu u.c.

Interneta veikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam(iem), lai nodrošinātu preču piegādi.

Ja esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp biļetenus, mēs varam laiku pa laikam sazināties ar jums, lai sniegtu informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šim nolūkam mēs varam apstrādāt e-pasta adresi, kuru norādījāt, reģistrējoties mārketinga saziņai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga komunikācijas, rakstot uz [email protected].

Strīdu izšķiršanas procedūra

Visus strīdus, kas rodas starp Pārdevēju un Pircēju, Puses risina savstarpēju pārrunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu nevar atrisināt sarunu vai sarakstes ceļā, Puses izšķir strīdu ar Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas institūcijām.

Ceno.lv Salidzini.lv logotips Salīdzini cenas Latvijas interneta veikalos